Postautor: Kornelia » 2010-09-04, 21:49

Czy spotkaliście się kiedyś z sytuacją, że nierzetelne biuro podróży nie zapewniło wam odpowiednich warunków, które były wyraźnie wskazane w umowie? Lub nie wypełniła obowiązków w sprawach absolutnie naturalnych? Słyszałam, że ostatnio jest coraz więcej takich sytuacji i z roku na rok przybywa również skarg na biura podróży. Wypowiedzcie się na ten temat. Czy uważacie, że pozwy zbiorowe będą rozwiązaniem w tego typu sprawach?



Kornelia

offline
 
Posty: 28
Rejestracja: 2010-08-26, 18:16

Postautor: Rysio » 2010-09-06, 23:03

Niestety masz rację Kornelio - moi znajomi mieli taką sytuację kilka miesięcy temu.
Jednak wtedy skorzystali z pomocy Rzecznika Praw Konsumenta (pozwy zbiorowe jeszcze nie miały miejsca).
Ale wydaje mi się, że teraz, jeśli komuś przytrafi się taka sytuacja to najlepiej jest organizować się już na miejscu - zebrać osoby, które czują się tak samo oszukane i po powrocie skorzystać ze swoich praw.



Rysio

offline
 
Posty: 17
Rejestracja: 2010-08-26, 19:18

Postautor: Kamil » 2010-09-07, 08:17

Dwa lata temu miałem sytuację, zostałem oszukany przez jedno z biur podróży. Zorganizowana wycieczka, wszystko pięknie, ładnie. Wyjazd jak marzenie - Włochy. Droga wspaniała, bez zastrzeżeń. Na miejscu okazało się jednak, że hotel w którym mieliśmy mieszkać jest w remoncie. Specjalnie dla naszej zorganizowanej grupy udostępniono niewielką część hotelu. Te 10 dni tam spędzonych to był istny horror. Wciąż brakowało ciepłej wody i były przerwy w dostawie energii elektrycznej. Jak ktoś chciał wyjść elegancko ubrany na wieczór w mieście, to zanim opuścił hotel musiał się wracać przebierać. Wszędzie jakaś farba, cegły, mieszkanie jak na budowie prawie. Każdy sprawę założył indywidualnie (niestety nie było jeszcze pozwów zbiorowych). Ale liczy się fakt, że każdy z nas uzyskał odszkodowanie, ale nikomu nie przywrócono straconych nerwów. Od tamtej pory postanowiłem nie korzystać już nigdy więcej z jakichkolwiek biur podróży.



Kamil

offline
 
Posty: 29
Rejestracja: 2010-08-28, 15:05

Postautor: Krzysztof007 » 2010-09-20, 18:24

Również miałam taką sytuację, gdzie powinnam pozwać biuro podróży, ponieważ warunki wcześniej opisywane okazały się nieprawdą. Miała być klimatyzacja... była ale zepsuta. Miała być ciepła woda w pokojach, była tylko zimna. Jedzenie jeszcze gorsze... Zgłosiliśmy to potem do biura, ale oni tłumaczyli się, że to nie ich wina, że hotel nie zapewnił warunków, które wcześniej obiecał. Razem z mężem, poddaliśmy się. Teraz żałuję..teraz byśmy mieli wygraną sprawę.



Krzysztof007

offline
 
Posty: 60
Rejestracja: 2010-08-26, 21:21


Wróć do Turystyka

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

Chmura tagÓw

cron